code atas


Lagu Altimet Bagai Bulan Jatuh Keriba Lirik

Jadi lagu ni masih sebulan dan ianya masih baru. Nak duit nak duit dapat sekali bunga.


Lirik Lagu Altimet Bunga Lirikimia

Ohh kotarayaku kotarayaku Kisah seribu satu Abadi di jalananmu.

. Lirik Lagu Bunga Altimet Intro Haa. 1 Bulan jatuh ke riba Aku terpesona Sinaran permata Itukah bahagia 2 Bagai purnama Sinar wajahmu Aku memburu Rahsia mu itu Bagai purnama Ku di medan cinta 3 Kekalutannya Kata pujangga Bulan di riba Retak segala Telah perdaya Wajah mengikat cinta ulang 1 2 3 Aku menjadi Mangsa sinaran Dari pancaran Majah kasihku Indah dipandang Hati kepalsuan. Orang Lain basah seluar celah kangkang.

Jatuh bulan kan ada riba. 1 Bulan jatuh ke riba Aku terpesona Sinaran permata Itukah bahagia 2 Bagai purnama Sinar wajahmu Aku memburu Rahsia mu itu Bagai purnama Ku di medan cinta 3 Kekalutannya Kata pujangga. Dulu Aku budak baru kau lepas pandang.

Kau yang tak pernah tidur. Sadar derajat harta yang ku punya tak sebanding denganmu. Sinaran nirwana Pujangga pun terlena Hingga mata pena Ternoda ertinya.

Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat skali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nak duit nak duit sertakan bunga Jangan sampai kena sita Takde duit untuk bayar bunga Sampai boleh naik gila Rumah takde taman masih ada bunga Serba satu semua serba baru Kalau tak tak laku mereka semua cerca aku Ramai kawan baru thats my instant fam. Selamanya takkan pernah bisa kan bersama. Bagai sang pungguk tak bertepian Hasratku sayang.

Kalaulah bulan jatuh ke riba nikmatlah insan di taman dunia Sudah kutenung dan kupandang makin kurenung makin sayang Sudah kutenung dalam kitab makin kurenung berdetup-detap Walau apa terjadi sehidup semati marilah kekanda pujaan hati Minta pada tuhan biar panjang umur jangan mati dulu oooooooooooo jangan mati dulu tuan puteri. Bulan Bawa Bintang Menari Iringi Langkahku merupakan penggalan dari sebuah lagu lawas yang bertajuk Memandangmu. Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat sekali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nah duit nah duit sertakan bunga Jangan sampai kena sita Takde duit untuk bayar bunga Sampai boleh naik gila Rumah takde taman masih ada bunga Verse 2 Yeahhh man.

Kalau Berani jemput datang mari bertandang. Sudah kau bilang rindu dan cinta Ku tak menyangka kau tinggalkan jua Pergi bersama pilihan papa Untuk selamanya. Nak apa yang dia ada.

Lirik Lagu Yang Terkait. Bagai gadis beri senyuman Pada bujang idaman Duhai kasih ingin dimanja Dengan cumbuan mesra Untuk pelipur lara Penawar dik asmara Mmm. Altimet Siapa lagi kalau bukan kami siapa lagi Dendang nyanyi pena menari dendang nyanyi Tepuk tangan eh goyang kaki goyang kaki Sorak sekali kalau geli hati geli hati ah Kota pekan desa kami merentas Turun naik kereta bas turun naik pentas Buruk baik karya turun naik carta Buruk baik auta umpan umpat umat tenggelamkan fakta.

Hey isi ini borang Keluar wang berkoyan korang jangan goyang Bayar kemudian Uh mohon terus lulus Tanda tangan terus Sampai tangan berlambar fulus Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat skali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nak duit nak duit sertakan bunga Jangan sampai kena sita Takde duit untuk bayar bunga Sampai boleh naik gila. Bulan Jatuh Ke RibaDiterbitkan Pada. Nah duit nah duit sertakan bunga.

Aku Seru kau masuk balik gua mambang. Duduk Diam jangan qiam di dalam sarang. Serba satu semua serba baru Kalau tak tak laku mereka semua cerca aku.

Febian Menunggu Sang Bulan Jatuh. Ada kaya subang jaya Hari hari hari raya Tak sanggup tunggu lama Takde duit takde masa Aku jumpa satu brother Tanya cam mana dia berkata Hey isi ini borang Keluar wang berkoyan korang jangan goyang Bayar kemudian Uh mohon terus lulus Tanda tangan terus Sampai tangan berlambar fulus Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat skali bunga. Verse 1 Pening kepala takde duit belanja.

Malam bulan dipagar bintang Tambah seri cuaca malam Murni sungguh ciptaan Tuhan Bulan bintang lampu alam Andai kata bintang menyepi Bulan tidak berseri Malam menjadi sunyi Tidak berseri lagi. Lirik Lagu Biarlah Bulan Bicara bulan sabit yang jatuh di pelataran bintang redup tanpa cahaya gemintang langkah tanpa arah sesat di jalan yang terang aku yang terlena dibuai pelukan dosa ingin pulang membalut luka hatimu kau pun tahu betapa sedih batinku beri kesempatan atau jatuhkan hukuman andai maaf pun tak kau berikan. Serba satu semua serba baru Kalau tak tak laku mereka semua cerca aku.

Chorus Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat sekali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nah duit nah duit sertakan bunga Jangan sampai kena sita Takde duit untuk bayar bunga Sampai boleh naik gila Rumah takde taman masih ada bunga Verse 2 Yeahhh man. Bagai bulan jatuh ke riba. Tata Bahasa tinju kata dalam gelanggang.

Bulan jatuh ke riba Aku terpesona Sinaran permata Itukah bahagia Bagai purnama Sinar wajahmu Aku memburu Rahsia mu itu Bagai purnama Ku di medan cinta Kekalutannya Kata pujangga Bulan di riba Retak segala Telah perdaya Wajah mengikat cinta Aku menjadi Mangsa sinaran Dari pancaran Majah kasihku Indah dipandang Hati kepalsuan. Gagal dalam Pernikahan. Chorus Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat sekali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nah duit nah duit sertakan bunga Jangan sampai kena sita Takde duit untuk bayar bunga Sampai boleh naik gila Rumah takde taman masih ada bunga Verse 2 Yeahhh man.

Tak lama dahulu jangan kau kata kau dah lupa. Lirik Lagu Mambang Altimet. Kalaulah bulan jatuh ke riba nikmatlah insan di taman dunia Sudah kutenung dan kupandang makin kurenung makin sayang Sudah kutenung dalam kitab makin kurenung berdetup-detap Walau apa terjadi sehidup semati marilah kekanda pujaan hati Minta pada tuhan biar panjang umur jangan mati dulu oooooooooooo jangan mati dulu tuan puteri.

Lirik Lagu Bunga Intro Haa. Lirik dan Chord Bulan Bawa Bintang Menari Iringi Langkahku. Aku bagai pungguk Yang rindu sang bulan jatuh Aku bagai pungguk Yang rindu sang bulan jatuh.

Lirik Lagu Bunga Altimet Www Aimnub Com. Aku rehat sebentar di kaki lima. Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat sekali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nah duit nah duit sertakan bunga Jangan sampai kena.

Pening kepala takde duit belanja. Yang jadi riba melayan minda. Menjaga mimpi yang luntur.

Serba satu semua serba baru Kalau tak tak laku mereka semua cerca aku. Bulan Jatuh Ke Riba Sehalusnya sutera Ku gambarkan wajahmu Harum mawar jingga Budimu. Bagai bulan jatuh ke riba Nak duit nak duit dapat skali bunga Jatuh bulan kan ada riba Nak duit nak duit sertakan bunga.

Aku sedar kota sekadar latar. Lagu ini bergenre dangdut namun memiliki nuansa yang mellow serta galau yang dinyanyika oleh pedangut legendaris Ikke Nurjanah. Lirik Lagu Chantek Altimet Papap parap.

Berikut merupakan Lirik Lagu Bunga - Altimet. Hey wanita Gembira dapat berjumpa Teringat kembali kali pertama kita bersua Ingat bila kita bersepatu serupa Tak lama dahulu jangan kau kata kau dah lupa Kau bersama kawan-kawan muda yang nyata Kau paling menyerlah di antara mereka Rambut hitam warna cokelat anak mata Membuat aku kurang fasih bila bicara. Ikhlaskan aku sudah ikhlaskan terima saja wanita yang dipilihkan.

Bagaikan langit dan bumi aku dan engkau. Jangan sampai kena sita. Aku Tahu kau bukan calang calang mambang.

Biar ku simpan saja rasa ini di dasar hati. Setulus dalamnya rasa cintaku tak cukup meyakinkan hati orang tuamu. Bulan Jatuh Ke RibaPenyanyi.

Iklim Bulan Jatuh Ke Riba LirikLagu.


Lirik Lagu Altimet Bunga Lirik Lagu Dunia


Bagai Bulan Jatuh Ke Riba Lirik Lagu Bunga Daripada Altimet


Altimet Bunga Lyrics Lyrics My


Altimet Bunga Fanvideo Lyrics Youtube


Bagai Bulan Jatuh Ke Riba Lirik Lagu Bunga Daripada Altimet


Altimet Bunga Lirik Youtube

You have just read the article entitled Lagu Altimet Bagai Bulan Jatuh Keriba Lirik. You can also bookmark this page with the URL : https://miahropsimmons.blogspot.com/2022/07/lagu-altimet-bagai-bulan-jatuh-keriba.html

0 Response to "Lagu Altimet Bagai Bulan Jatuh Keriba Lirik"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel